Manager îmbunătățire proces
Romania / Undeva
Descriere
Managerul îmbunătăţire procese gestionează sistemul de îmbunătăţire continuă a proceselor interne dintr-o organizaţie. Activitatea este organizată astfel încât să permită abordarea şi rezolvarea continuă a problemelor apărute în timpul activităţilor curente, pentru a permite îmbunătăţirea continuă a rezultatelor obţinute prin: reducerea consumurilor şi costurilor, creşterea productivităţii, reducerea timpului de livrare, creşterea flexibilităţii în satisfacerea cerinţelor clienţilor, creşterea competitivităţii.
Managerul îmbunătățire procese este responsabil de crearea politicilor și procedurilor care să ghideze diferitele departamente ale companiei. El analizează datele aferente și formulează recomandări pentru a îmbunătăți procedurile. De asemenea, managerul îmbunătățire procese se asigură că recomandările lui conduc la o eficiență mai mare. Un manager îmbunătățire procese este un profesionist în dezvoltarea afacerii care supraveghează sistemele esențiale de afaceri și găsește modalități de a le face mai eficiente.
Rolul principal al unui manager de îmbunătățire a proceselor este de a oferi o evaluare obiectivă cu privire la funcționalitatea unei afacerii. Managerul îmbunătăţire procese urmărește îmbunătățirea proceselor în cadrul unei organizații facându-le mai ușoare, mai rapide, de mai bună calitate și mai accesibile.
Managerii de îmbunătățire a proceselor pot lucra cu toate tipurile de sisteme de afaceri.
Activitati specifice ocupatiei de Manager imbunatatirii de proces
Își asumă responsabilitatea pentru învățarea pe tot parcursul vieții și dezvoltarea profesională continuă
Se implică în activități de învățare pentru a sprijini și actualiza competențele profesionale
Identifică domeniile prioritare pentru dezvoltarea profesională
Asigură canale de comunicare clare și eficace la nivelul tuturor departamentelor în cadrul organizației și al funcțiilor de sprijin, atât pe plan intern, cât și pe plan extern
Gestionează personal, utilaje și echipamente în vederea optimizării rezultatelor producției în conformitate cu politicile și planurile societății
Studiază contribuția proceselor de lucru la obiectivele comerciale și monitorizează eficiența și productivitatea acestora
Realizează posibile îmbunătățiri în ceea ce privește procesele pentru a mări productivitatea, a îmbunătăți eficiența și a optimiza procedurile
Analizează informațiile și detaliile proceselor și produselor pentru a oferi consiliere cu privire la posibile îmbunătățiri ale eficienței care ar putea fi puse în aplicare și care ar însemna o valorificare a resurselor
Pune în aplicare acțiuni corective și planuri de îmbunătățire continuă din auditurile interne și de la terți 10. Conduce optimizarea proceselor prin utilizarea de date statistice
Proiectează experimente pe modele de control al proceselor funcționale
Identifică posibile îmbunătățiri ale performanței operaționale și financiare
Gestionează dezvoltarea în cadrul unei organizații prin anticiparea schimbărilor și luarea deciziilor manageriale
Redactează, pune în aplicare și promovează standardele interne ale întreprinderii ca parte a planurilor de afaceri pentru operațiunile și nivelurile de performanță pe care întreprinderea intenționează să le realizeze.
Definește obiective și proceduri de asigurare a calității și asigură menținerea și îmbunătățirea continuă a acestora
Monitorizează calendarele pe termen mediu cu estimările bugetare și reconcilierea trimestrială
Asigură legătura cu personalul de conducere din alte departamente, garantând servicii și o comunicare eficientă
Analizează procese de producție în vederea realizării de îmbunătățiri
Testează și compară diferitele bunuri și servicii pentru a le evalua calitatea și pentru a oferi informații detaliate consumatorilor
Proiectează, creează și revizuiește programe noi de formare destinate personalului companiilor pentru a răspunde cererilor de dezvoltare ale unei anumite organizații
Cercetează și înțelege diferiți factori interni care influențează funcționarea întreprinderilor
Comunică cu angajații pentru a se asigura că ambițiile lor personale sunt conforme cu obiectivele
INFORMAŢII ÎNSCRIERE:
Condiţii de acces: Se pot înscrie absolvenți ai învățământului superior
COMPETENTE DOBÂNDITE:
Gestionează dezvoltarea profesională personală
Elaborează programe de fromare destinate personalului companiilor
Coordonează o echipă
Gestionează resurse
Motivează angajații
Identifică acțiuni de îmbunătățire
Stabilește obiective de asigurare a calității
Gestionează acțiuni corective
Oferă consultanță cu privire la îmbunătățirile în materie de eficiență
Gestionează obiectivele pe termen mediu
Identifică îmbunătățiri ale proceselor
Analizează procesele de afaceri
Analizează procesele de producție în vederea îmbunătățirii
Conduce optimizarea proceselor
Aplică managementul schimbării
Definește standarde organizaționale
Ține legătura cu managerii
Evaluează calitatea serviciilor
Analizează factorii interni ai societăților.
https://cursurideformareprofesionala.ro/manager-imbunatatire-proces/